JAK SE PŘIPRAVIT NA HRU

  • Hra probíhá v tmavé aréně, jedná se o interiér.
  • Vezměte si s sebou sportovní oblečení a vhodnou obuv (neberte si obuv s hladkou podrážkou). Naprosto nevhodná obuv jsou tedy žabky, sandále, lodičky atp. – s takovou obuví nebudete do arény vpuštěni.
  • Vhodné je spíše tmavší oblečení. Jelikož je v aréně poměrně tma, tak byste mohli např. bílým trikem upoutávat pozornost protihráčů.
  • Hra je bezbolestná, nejsou třeba žádné chrániče ani vybavení, kromě toho, které dostanete přímo v aréně.

ZÁZEMÍ ARÉNY

  • Prime laser aréna je dostupná z centra Jihlavy i pěšky, také ale můžete využít blízké trolejbusové zastávky, nebo pohodlně přijeďte autem. Parkovat lze u přilehlého obchodního domu.
  • K dispozici jsou pánské i dámské šatny, takže se přede hrou můžete v klidu připravit. Z tohoto důvodu doporučujeme být v aréně alespoň 15 minut před předpokládaným začátkem hry.
  • Po hře někteří určitě ocení sprchu, která je u každé ze šaten.
  • Cennosti a peněženku si prosím uschovejte u obsluhy na recepci.
  • Platby přijímáme pouze v hotovosti, v současné době není možné u nás platit kartou.
  • Hra se platí vždy po hře na recepci u obsluhy.
  • Po hře (nebo i mezi hrami) se u nás můžete občerstvit a posedět. Je pro vás připravené zázemí pro 30 osob, kde si můžete vybírat ze spousty chlazených, točených alko i nealko nápojů.

PRAVIDLA HRY

  • Hra trvá 15 minut.
  • Na začátku hry si každý hráč zvolí svou přezdívku.
  • Hráči si vyberou variantu hry a popř. si zvolí barvy týmů.
  • Laser game můžou hrát hráči všech věkových kategoriích, děti tuto hru mohou hrát cca od 120cm.
  • Děti do 15 let mohou do arény pouze se zodpovědnou dospělou osobou.
  • Laser, které vydávají zbraně, je neškodný a zdraví bezpečný, stejně jako celá naše aréna. Je to však tmavé prostředí, takže je třeba dávat pozor na případné střety s jiným hráčem apod.
  • Jednu hru může najednou hrát 6-11 hráčů. Je možný i menší počet hráčů za podmínek, že je uhrazené vstupné pro minimální počet hráčů.
  • Hráči svítí svou barvou, když jsou protihráčem zasaženi, zhasnou na 5 vteřin, a po tuto dobu zároveň nemohou střílet. Po uplynutí této doby se vesta opět aktivuje a můžete pokračovat ve hře.
  • Vyhrává ten hráč nebo tým, který má největší počet bodů. Po skončení hry na recepci obdržíte skóre s podrobnostmi o výsledcích každého hráče.

 

 

Kontakt

V případě otázek nás neváhejte kontaktovat.
Obraťte se na nás i s dotazem na kalkulaci firemních a školních akcí.